To, że ciasto jest dziecinnie łatwe w wykonaniu wcale nie oznacza, że jest ubogie w smaku. Oto dowód! Inspiracją był dla mnie przepis wzięty z bloga malyrycerz.blox.pl. Unowocześniłam go nieco i jestem zachwycona!

Potrzebujecie do niego:

1 paczkę krakersów

1 puszkę mleka skondensowanego słodzonego

1/2 kostki masła

1 banan

Wykonanie:

1. Wyłożyć mniejszą blachę do ciasta papierem do pieczenia.

2. Roztopić masło w garnuszku.

3. Do oddzielnej miski wlać mleko z puszki, dodać rozkruszone w rękach drobno wszystkie krakersy z paczki, roztopione gorące masło i pokrojony drobno banan. Wymieszać.

4. Masę wlać na papier na blaszce, piec ok 1/2 godziny w 180-200 stopni.

(Przepraszam za fatalną jakość zdjęcia – robione komórką)

Obrazek

Ciasto jest bardzo słodkie, dość charakterystyczne.

Zabawnie jest urządzać gościom konkurs dotyczący składników ;) Większość osób rozpozna w nim banana i na tym koniec. To prawda, ja też na początku myślałam, iż zamieszane jest w to toffi…;)

Powodzenia w wypiekach!

